Translate

poniedziałek, 1 października 2012

J jak Japonia

Czas ucieka niepostrzeżenie, już mamy październik, a więc mamy też kolejne wyzwanie Scrapcafe. Tym razem to J jak Japonia.

Japonia kojarzy mi się z kwiatami wiśni, spokojem i harmonią, a z drugiej strony z zaawansowaną technologią i pracoholizmem. Ale Japonia to również... skośne oczy :) I o tym właśnie opowiada mój skrap z 8-miesięczną Zuzią w roli głównej. W tym wieku Zuzia była tak pyzata, że jej oczka wręcz ginęły w pyzach, wyglądały na zupełnie skośne zwłaszcza podczas śmiechu. A jej ulubioną zabawą było zdejmowanie skarpetki i pakowanie stópki do buzi.


Do wykonania skrapa użyłam mnóstwo materiałów z Galerii Rae (w tym alfabet), których radosne kolory wspaniale zgrały się z kolorami i atmosferą fotek. Pod zdjęciem, na dwóch tagach ukryłam żurnaling.


Użyłam też kwiatów wiśni, malutkich serwetek z Cheery Lynn - Polynesian Sails Oval i listków Leane Creatief - Lea'bilities - Frame Leave, które są bardzo wygodne, bo można wycinać po 4 jednocześnie ;) Zużyłam też sporo kosteczek 2mm i różnych kryształków - Papermania - Henbury Lane i Hampstead. Guziczki pochodzą z Galerii Rae.


Mojego ekspresowego skrapa wykonałam według odwróconej mapki Creative Scrappers Sketch #228.

Koniecznie sprawdźcie, jakie piękne japońskie prace wykonały pozostałe projektantki i zapraszamy do wspólnej zabawy :)

21 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

śliczny :)) Bardzo mi się podoba jest delikatny w fajnych kolorach :)

Angela pisze...

Gorgeous lay out Monika!!! Love the fabulous details!!!
xxAngela

wiola_c pisze...

Twój scrap jest dokładnie taki, jak kojarzy Ci się Japonia: spokojny, harmonijny, no i precyzyjny :) a przy tym bardzo radosny z tą roześmiana buzią Zuzi. :D
Ciekawe czy nadal potrafi zrobić taką gimnastyczną sztuczkę ? ;)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Gosia, Wiola dziękuję Wam :*
Angela thank you :*

Wiola tak, potrafi, ostatnio sprawdzała ;P

Karmeleiro pisze...

hihi, cudna pyza z niej była! Śliczny scrap.

Rae pisze...

Haha, no dobra, nie zgadąłabym, chcoiaż teraz jak wiem jaki temat, to przesłanki dośc jasne :)
Świetne LO :)

(wiola: ja też nadal tak potrafię - mimo wieku i eee.. figury ;) )

Wanda pisze...

prześliczny scrap :)

Malgodia pisze...

Urocza Zuzia i scrap również :)

Chimera pisze...

Świetna interpretacja tematu. Scrap jest śliczny, cudnie skomponowany :)

Riet pisze...

This is so beautiful.

Hugs Riet.xx

Matilde pisze...

Słodziaczek :)

AgaSi pisze...

Moniś, boski scrap, fotki prześwietne i interpretacja wyzwania z pomysłem, te różowe kropeczki słodkie, super zgrałaś papierki. :*

Katrina pisze...

Przeuroczy scrap i świetna interpretacja wyzwania. :)

Valentyna Komisarenko pisze...

WOW! Gorgeous layout!!! So delicate and cute!
Hugs, Valentyna

askoz pisze...

Śliczny scrap,a Zuzia bardzo urocza skośnooka gimnastyczka;)

BellaArt pisze...

Śliczny srap:) Świetnie zgrane kolory i dodatki:)

Dobra pisze...

Oszałamiająca karta jak zawsze! Ona wygląda świetnie.
Wspaniałe kolory i wspaniałe detale.
Bardzo mi się podoba.

Joanna Wiśniewska pisze...

Zuzia Japoneczka jest przesłodka :)
Śliczny scrap, bardzo ładne dodatki, mini serwetki są cudne i listeczki i guziczki :)

Gocha pisze...

Jaki wesoły scrap ;D Bardzo ładny :)

OriBella pisze...

Świetny układ na tym scrapie, uroczy jest cały:)

ania pisze...

Wspaniały scrap, a pomysł ze skośnookim bobaskiem kapitalny:)) Pozdrawiam serdecznie:))