Translate

sobota, 21 września 2024

Kartka z gwiazdą

 

Witajcie :)
Przychodzę dziś z nową kartką świąteczną, którą zrobiłam z pięknej kolekcji Rustic Christmas od Scrapandme.
Tym razem to kartka typu tent, we wnętrzu której zawiesiłam przestrzenną gwiazdę. Kartkę okleiłam czerwonym papierem Rustic Christmas 09/10 i sweterkowym Rustic Christmas 05/06. Na zewnątrz kartki zrobiłam kompozycje kwiatowe z moich kwiatów, do których dodałam kwiaty i gałązki wycięte z arkusza Christmas 20. Dodałam też uroczego krasnala z Gnomes 1. Napis pochodzi oczywiście z okładki kolekcji.
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.

 

 

Kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu 2151 Florals 29, a gwiazdę wycięłam 2157 Joyous Ornament - Star 1.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!




Brak komentarzy: