Translate

poniedziałek, 9 września 2024

Rustic Christmas

 


Witajcie :)
Mam dzisiaj dla Was kartkę, którą zrobiłam ze świeżutkich papierów  z kolekcji Rustic Christmas Scrapandme. Kolekcja zawiera mnóstwo ciepłych i chłodniejszych świątecznych papierów, deseczki, sweterek, cudne kwiaty i prześliczne świąteczne grafiki. 
Z tych wszystkich śliczności wybrałam do dzisiejszej kartki ciepłe czerwienie papieru Rustic Christmas 09/10 i sweterkową stronę Rustic Christmas 05/06. Okleiłam nimi bazę i zrobiłam z nich shaker-box. Wypełniłam go koralikami, a na bokach kartki zrobiłam kompozycje kwiatowe z moich kwiatów z gałązkami z Christmas 20. Dodałam też prezenciki wycięte z Christmas 22 i krasnala z Gnomes 1. Napis pochodzi z okładki kolekcji.
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.



Kwiaty zrobiłam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu 2151 Florals 29, a shaker-boxa wycięłam 2155 Joyous Ornament - Round. 
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

3 komentarze:

Ellen pisze...

Wow…this is gorgeous!
Gr Ellen

Wanda pisze...

Cudna karteczka, świetna kompozycja :)

Evebellart pisze...

Śliczna :) już zapachniało Świętami :)