Translate

czwartek, 29 sierpnia 2024

Kartka z dzwonkiem

 

Witajcie :)

Mam dziś dla Was kolejną świąteczną kartkę, zrobioną z kolekcji Elizabeth Craft Design - The Joyous Christmas Collection. Na ślicznym papierze Joyous Christmas ułożyłam okrągłą ramkę z Joyous Ornament - Round, a na niej przestrzenny dzwoneczek, który zrobiłam Joyous Ornament - Bell. Kwiaty zrobiłam z papieru czerpanego i wykrojników z zestawu Florals 30, listki wycięłam 2153 Holly Greenery. Napis nastemplowałam CS358 Joyous Christmas. Wszystkie białe elementy wycięłam z Soft Finish Cardstock.


Użyte produkty Elizabeth Craft Design
2154 Florals 30
2153 Holly Greenery 
CS358 Joyous Christmas
2156  Joyous Ornament - Bell
2155  Joyous Ornament - Round
C025 Joyous Christmas Papers
Soft Finish Cardstock
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

Wanda pisze...

Zachwycająca kartka :)

aussie aNNie pisze...

Stunningly beautiful and love your papers and perfect card