Translate

piątek, 27 grudnia 2019

Pożegnanie z Lemoncraft

Witajcie.
To mój ostatni post dla Lemoncraft, ten rok zleciał bardzo szybko i przyniósł mi mnóstwo cudnych, inspirujących produktów i spotkań. Na dzisiejsze pożegnanie przygotowałam romantyczne, ukwiecone kartki, takie, jakie lubię najbardziej.
Pierwsza to kartka z okazji 50 urodzin zrobiona dla pewnej kochającej książki pani. Bazę okleiłam dwoma warstwami cudnego papieru Sense and sensibility 03. Kompozycja kwiatowa składa się z dużych róż, kwiatów jabłoni, małych różyczek i listków wyciętych wykrojnikiem z House of roses extra 08. W nawiązaniu do upodobań jubilatki postanowiłam zrobić małe książeczki, których okładki zrobiłam z pokrytej tekstem środkowej części arkusza Sense and sensibility 03  oraz gładszej Sense and sensibility 05. Gotowe książeczki wkleiłam pomiędzy kwiaty.






Druga kartka to słodka, romantyczna kartka ślubna. Różowe tło zrobiłam z papieru Sweet secrets 03, na nim nakleiłam warstwę delikatnego, beżowego papieru Sweet secrets 04. Kompozycję kwiatową wzbogaciłam ślicznymi różyczkami, motylkami i listkami, które wycięłam z arkusza Vintage Time 031. Wycięte listki sprawdziły się wspaniale, więc nie musiałam dodawać żadnych dodatkowych listków z dziurkaczy czy wykrojników. Jak zwykle ozdobiłam również wnętrze kartki i tam można podziwiać w pełni urodę kwiatowej kompozycji papieru Sweet secrets 04.






Użyte produkty:
Sense and sensibility 03
Sense and sensibility 05
House of roses extra 08
Sweet secrets 03
Sweet secrets 04
Vintage Time 031
kosteczki 3D
sizal waniliowy

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

4 komentarze:

piaseiza pisze...

Przepiękne! Ta z książeczkami szczególnie mi się podoba:)

Wanda pisze...

cudnie wyszło :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNA!!!
Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU!!!

Anna Jaga pisze...

Przepiękne kartki, cudowne kompozycje kwiatowe, śliczne książeczki :)