Translate

poniedziałek, 2 grudnia 2019

Z wianuszkiem

Witajcie.
Czas ucieka, już jest grudzień, więc dziś mam dla Was świąteczną kartkę z pięknymi tekturkami ze Scrapka.


Początkowo ta kartka miała być cała w bieli, z białymi gałązkami i kwiatami z foamiranu, jednak tak mnie urzekł cudny wianek z pomarańczą, że zmieniłam plany i to on jest głównym elementem mojej kartki.


Biała kompozycja kwiatowa wyglądała jakoś skromnie, dlatego dopełniłam ją gałązkami jodłylistkami ostrokrzewu. Na koniec trochę brokatu i moja kartka była gotowa.


Kwiaty wycięłam wykrojnikiem Sizzix 662636, a listki wykrojnikami Sizzix 661597.


Użyte produkty:
Wianek z pomarańczą Anemone
Gałązki jodły Anemone
Listki ostrokrzewu Anemone
Foamiran biały

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

5 komentarzy:

Wanda pisze...

zachwycająca kartka :)

aga-craft pisze...

Pieknie, bielusieńko :)

Thick Bones pisze...

Witam Cię pięknie w tą zimną środę brrr...
Jestem właśnie w pracy i robię sobie malutki odpoczynek przeglądając blogi i tak trafiłam tutaj...
za oknem szaro buro i ponuro naprawdę nie ma ochoty się wyjść No chyba że z pracy i powrót do domu ha ha 🌫🤗
Piękna kartka kojarzy mi się z mroźną zimą wygląda naprawdę bajkowo i czaruje swoim pięknym ✨
Pozdrawiam cię bardzo serdecznie i życzę mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych prac 🌸

✨odnowionaja.blogspot.com

Zapraszam Cię serdecznie na bloga swojej przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka 💕

Chimera pisze...

Przepiękna, bardzo delikatna :)

OriBella pisze...

Śliczna kartka:)