Translate

środa, 18 grudnia 2019

Zimowa dekoracja

Witajcie :)
W przedświątecznym zamieszaniu wpadłam dzisiaj do Lemoncraft z dodatkową inspiracją - zimową, recyklingową dekoracją ozdobioną papierami Joy to the world.


Dekorację wykonałam ze zużytej rolki po taśmie klejącej. Zawsze mam opory przed wyrzucaniem takich rolek, bo są bardzo inspirujące. Robiłam z nich już wiosenny domek dla ptaków i różne pudełeczka, a tym razem dołożyłam tekturową podstawę oraz nóżki z koralików i powstała idealna baza dla zimowego miasteczka.


Zarówno rolkę, jak i podstawę okleiłam ślicznym, delikatnym papierem  Joy to the world 03. Stanowi wspaniałe tło dla wszelkich ozdób. W tym przypadku wewnątrz wkleiłam ośnieżone choineczki i domki wycięte z Joy to the world basic, a na zewnątrz dodałam jeszcze kwiaty z foamiranu, naturalne gałązki i szyszeczki, jagody oraz pierniczki. Stwierdziłam, że brąz piernikowych i naturalnych dodatków jest zbyt mocny, więc delikatnie rozbieliłam go gessem. Całość obsypałam sztucznym śniegiem i brokatem, a z tyłu ozdoby zamontowałam lampeczkę (t-light na baterię), który delikatnie rozświetla wnętrze. Jak Wam się podoba takie wykorzystanie tekturowej rolki?




Użyte produkty:
Joy to the world basic
Joy to the world 03
Foamiran biały 6mm

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

2 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA!!!

AgaSi pisze...

Moniś, jak zawsze zachwycasz pomysłowością i wykonaniem :* Cudeńko!