Translate

piątek, 13 grudnia 2019

Zaśnieżone domki

Witajcie :)
Dzisiaj wracam do klimatów świątecznych, pokażę Wam zaśnieżoną kartkę z domkami.


Domki pochodzą z zestawu Sizzixa 664194 i są halloweenowe, ale w roli zaśnieżonego miasteczka sprawdziły się doskonale. Na dole kartki ułożyłam kompozycję z poinsecji z papieru czerpanego, dawno nie robiłam papierowych kwiatów. Wycięłam je wykrojnikami Marianne D, są bardzo łatwe do zrobienia, a wyglądają świetnie. Do kwiatów koniecznie trzeba dodać listki, wycięłam je min. Sixxix 661597. A pod domkami i listkami przykleiłam śnieżynki.



Śnieżynki wycięłam jednym z wykrojników z zestawu z pudełeczkiem Sizzix Snowflake favor box 663610. Wprawdzie zostały zaprojektowane do ozdoby pudełeczka, ale na kartkach sprawdzają się równie dobrze.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

3 komentarze:

Ева pisze...


Poinsecje są piękne! Domy Halloween bardzo harmonijnie wpasowują się w zimowy krajobraz)

Jola pisze...

Cudowna kartka! Bardzo podobają mi się te ośnieżone domki i piękne kwiaty :DDD

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Nastrojowa karteczka!!!