Translate

czwartek, 2 stycznia 2020

Na ślub

Witajcie :)
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, Kochani!
Po krótkiej przerwie świątecznej przychodzę dziś z zestawem ślubnym w chłodnych odcieniach niebieskiego, ze ślicznymi tekturkami ze Scrapka.


W Scrapku znajdziecie mnóstwo ślicznych, ślubnych tekturek. Tym razem wybrałam romantyczną i delikatną tekturkę Para młoda 2018, która jest centralnym elementem mojej kartki. Pomalowałam ją na biało i obsypałam drobnym brokatem. Duże kwiaty zrobiłam z jasnoniebieskiego foamiranu, kompozycję uzupełniłam białymi kwiatuszkami sweethearts. Na górze kartki przykleiłam też cudny ozdobnik, który zrównoważył kompozycję.



W zestawie jest również pudełko, które okleiłam ozdobnym papierem i przykleiłam piękny cytat



Użyte produkty:
Para młoda 2018 Anemone
Pianka foamiran jasnoniebieski
Sweetheart white/cream zestaw
Tekturka Niech wasza miłość kwitnie przez całe życie Anemone

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

4 komentarze:

piaseiza pisze...

Prześliczna :)

Wanda pisze...

Przepiekna karteczka, pięknie połączyłaś kolory i dodatki :)

Arleta pisze...

śLICZNA KARTKA

Anna Jaga pisze...

Przepiękna kartka, śliczna kompozycja i kolorystyka :)