Translate

piątek, 17 stycznia 2020

Ramka - serce

Witajcie.
Najczęściej robię kartki, ale jak wiecie zdarza mi się popełnić też innego rodzaju prace ;) Dlatego właśnie mam dla Was dzisiaj ciut nietypową, ukwieconą drewnianą ramkę w kształcie serca.


Ramka nie miała tła, wypełniały ją sznurki, na których spinaczami można przypiąć zdjęcia. Postanowiłam ją trochę ozdobić, więc zrobiłam kwiaty z białego i niebieskiego foamiranu, wycięłam wykrojnikami mnóstwo liści, dodałam też koronki, małe różyczki i tekturki ze Scrapka: świąteczne zawijaski, urocze serduszka i piękny, ozdobny zegar. Na koniec niektóre listki lekko musnęłam białym gesso, kwiaty obsypałam grubym brokatem i dodałam trochę małych perełek.





Użyte produkty:
Pianka foamiran biały
Pianka foamiran jasnoniebieski
Róże 10mm białe WOC
Świąteczne zawijaski Anemone
Serduszka na arkuszu Anemone
Zegar Fantazja Anemone

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

JOKE pisze...

Super mooi gemaakt!!! wat een leuk idee...
Liefs Joke

barbaratoja pisze...

Śliczna praca.

piaseiza pisze...

Prześliczna:)

Emilia-tworzy pisze...

Pięknie ozdobiłaś to serce

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Cudo....sama bym sobie takie coś powiesiła ;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA!!!!!!!!!

Anna Jaga pisze...

Przepięknie ozdobiona ramka,cudowna kompozycja kwiatowa :)