Translate

piątek, 31 stycznia 2020

Mixed-mediowe magnesy

Witajcie :)
Pamiętacie, jak jakiś czas temu dostałam cudną paczkę od Pentart? Zaprosiłam wtedy do zabawy moją córkę, blejtram, jedną z jej prac już Wam pokazywałam. Dzisiaj mam kolejne - zestaw magnesów, nad którymi Zuzia spędziła sporo czasu i miała świetną zabawę. Najpierw magnesy zagruntowała Primer Paste Gesso White. Potem zaczęłam się właściwa zabawa z użyciem mgiełek i farb. Świetny efekt dało zwłaszcza użycie Primer Paste Gesso Black i Cracking paste black, powierzchnia magnesu wspaniale popękała. Metaliczne woski Wax paste metallic brass   i Wax paste metallic turquoise też sprawdziły się genialnie, podkreślając fakturę magnesów. Magnesy po ozdobieniu kojarzą mi się z planetami i świetnie wyglądają na tablicy magnetycznej.

 




Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

6 komentarzy:

Wanda pisze...

wow! cudnie wyszły :)

Mój świat kolorów pisze...

fantastycznie się prezentują!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetne🙂😍

Alicja pisze...

Bardzo ciekawe magnesy. Kolorystyka mi się podoba. Pozdrawiam :-).

Monika pisze...

Ciekawe efekty na magnesach stworzyłaś, pozdrawiam

Chimera pisze...

Świetne! Mają super kolory :)