Translate

poniedziałek, 3 lutego 2020

Layout w ramce

Witajcie :)
Jak zwykle o tej porze roku przygotowałam prezent urodzinowy dla mojej teściowej. Robiłam już dla niej różne kartki, magnesy, małe ramki z życzeniami, a w tym roku zrobiłam duży layout ze zdjęciami wnuków.

Layout jest naprawdę duży, ramka wewnątrz ma 39x29cm. Użyłam dwóch arkuszy miętowego papieru, które porwałam w postarzane pasy i skleiłam. Na połączeniach zrobiłam kompozycję ze zdjęciami, ale najpierw na papier naniosłam wzór za pomocą maski i pasty strukturalnej. Po wyschnięciu wzoru naniosłam pędzlem trochę gesso i pasty strukturalnej, dało to fajną fakturę. 
Zdjęcia postarzyłam, podkleiłam białym papierem, a potem papierem miętowym. Nie mogłam zrobić tak przestrzennej kompozycji jak zwykle, bo ramka, do której ma pasować layout nie jest zbyt głęboka. Dlatego właśnie tylko zdjęcia podkleiłam kosteczkami, pozostałe warstwy są przyklejone płasko. 


Po przyklejeniu zdjęć mogłam rozpocząć ozdabianie - dodałam więc gazę, kwiaty gotowe i z wykrojników, listki, różne koronki oraz tekturki Anemone: liście tropikalne i ornamenty.  Na rogach zdjęć umieściłam pomalowane na biało i obsypane brokatem serca ze sklejki. Na koniec dołożyłam trochę kulek 3d przyklejonych na heavy body gel i pomalowanych na biało, trochę sznurka, brokatu i różne cekiny. Wśród kwiatów zamieszkały też ptaszki i motylek.





Użyte produkty:
Pasta strukturalna 100ml Pentart
Podkład gesso primer 100ml biały Pentart
Heavy body gel Pentart
Liście tropikalne 04 Anemone 
Tekturka ornamenty Majowy Ogród Anemone
Serduszka ze sklejki bez dziurek Anemone
Tekturka ptaszki małe Anemone

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

Monika pisze...

Cudowny mediowy LO

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

piaseiza pisze...

Cudowna :)

Ева pisze...

Очень красиво!

aga-craft pisze...

Zachwycam się :)

Chimera pisze...

Jest przepiękny, taki delikatny i pięknie skomponowany :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna praca!! Cudne detale!!