Translate

poniedziałek, 17 lutego 2020

Komunijnie

Witajcie.
W Scrapku ostatnio przybyło mnóstwo fantastycznych nowości, ale ja cofnę się odrobinę do nowości komunijnych - cudnej kolekcji Komunia 2020. Zrobiłam z nimi dwie kartki - jedną dla chłopca, a drugą dla dziewczynki.
Kartka dla chłopca jest bardzo prosta. Ma format DL, okleiłam ją jasną stroną papieru Piękny umysł 01, a jej główną ozdobą jest cudna tekturka  Kielich i biblia w wianku. Podkleiłam ją ramką z wykrojnika oraz ramką Elegant. Na koniec kilka moich kwiatków, listków i perełek, muśnięcie brokatu i kartka gotowa.





Kartka dziewczęca ma format 14x14cm i jest oklejona papierem  Papier Zapach Raju 04. Na nim nakleiłam warstwową ramkę Średniowiecze oraz piękną tekturkę Kielich, peonie i kłosy. Znów użyłam moich kwiatów, dodałam też listki, perełki i brokat.





Wszystkie kwiaty zrobiłam za pomocą stempli, wykrojników i foldera Heartfelt Creations.


Użyte produkty:
Pudełko białe DL niskie pełne
Pudełko na kartkę pełne białe 15x15
Papier Piękny umysł 01 Galeria Papieru
Papier Zapach Raju 04 Galeria Papieru
Tekturka Ramka elegant Anemone
Tekturka 2D Kielich i biblia w wianku Anemone
Tekturka Kielich, peonie i kłosy Anemone
Tekturka Ramka Średniowiecze 2D Anemone

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

piaseiza pisze...

Piękne, pierwsza szczególnie mi się podoba:)

Ульяна и Полина pisze...

Как всегда, красота!

Mój świat kolorów pisze...

wow, cudnie inspirujesz!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękne pamiątki😍😍 slicze tekturki🙂

Chimera pisze...

Wooow, jak pięknie! Tak lekko i elegancko :)

Alicja pisze...

Piękne , delikatne prace. Pozdrawiam :-).

Dośka Scrapuje pisze...

Piękne prace, delikatnie gustowne 🤗