Translate

czwartek, 13 lutego 2020

Lexi Design

Witajcie.
Czy znacie nowego producenta papierów Lexi Design? Jest mi bardzo miło, bo zostałam zaproszona do stworzenia gościnnego posta z tymi pięknymi papierami. Z tej okazji przygotowałam trzy karteczki - każda inna, ale wszystkie zrobione z uroczej, pełnej kwiatów i jednorożców, nowej kolekcji papierów Mysterious Unicorn.


Pierwsza kartka jest słodka i delikatna, beżowo-różowa, z mnóstwem kwiatów i cudnym jednorożcem wyciętym z papieru Mysterious Unicorn 11. Druga strona tego papieru posłużyła mi jako różowe tło, a śliczny, beżowy papier w damaski to arkusz Mysterious Unicorn 09.




Druga kartka ma formę prostokąta, okleiłam ją pięknymi, zielonymi papierami Mysterious Unicorn 07 i Mysterious Unicorn 02. Dodałam białe serwetki, a na nich ułożyłam kompozycję z gałązek i kwiatów wyciętych z Mysterious Unicorn 03. Świetnie ją uzupełniają fuksjowe kwiaty z foamiranu.




I ostatnia kartka - ze ślicznym, tekturkowym jednorożcem, którego pomalowałam na biało i obsypałam drobnym brokatem. Kartkę okleiłam papierem Mysterious Unicorn 04 i Mysterious Unicorn 01 i tym razem użyłam fioletowych kwiatów. Całość jest roziskrzona, bo kwiaty również obsypałam brokatem.






Papiery Lexi Design są świetne, grube, mają piękne wzory, idealnie nadają się do postarzania i wycinania małych elementów. Mam nadzieję, że moje kartki Wam się podobają i zainspirują Was do tworzenia z piękną kolekcją Mysterious Unicorn od Lexi Design.
Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

Mój świat kolorów pisze...

Piękne inspiracje ❤️

Alicja pisze...

Papiery piękne ale artystka z Ciebie bardzo zdolna i wyczarowałaś z nich cudowne kartki. Pozdrawiam :-).

wiola_c pisze...

Karteczki są prześliczne. :)

ToiOwo pisze...

Świetne te papiery a wykonanie wręcz czadowe :) Jednorożec wymiata.Pozdrawiam

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne prace!!!

piaseiza pisze...

Prześliczne :)