Translate

piątek, 6 marca 2015

Z narcyzami

Dzisiaj pokażę Wam, jak uniwersalna jest ramka Marianne D LR0351 - tym razem zrobiłam z jej użyciem kartkę wielkanocną.


Narcyzy zrobiłam za pomocą wykrojników duży kwiatek wycięłam LR0128, a małe LR0145. Użyłam białego papieru czerpanego i żółtego papieru Craft&You Design Easter Greetings 03. Do kompozycji dodałam też żółte kwiatuszki sweethearts z Wild Orchid Crafts, delikatne gałązki CR1307 i storczyki COL1379, które wycięłam z zielonego papieru i udają duże listki. Żółty papier to Spring Garden 03 Craft&You Design.

 

Gniazdko zrobiłam według mojego kursu


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :* Życzę udanego weekendu :)

14 komentarzy:

Niebiesko_Oka pisze...

Cudna kartka! A gniazdko prezentuje się fantastycznie :).

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczna !!

scrapfantazje pisze...

Śliczna! Pachnie wiosną:)

Neline pisze...

wowww...Monika...your card is absolut fabulous!

a.le kartka pisze...

Śliczne gniazdko i kwiaty. Ramka stanowi wspaniałe tło:)

Arleta pisze...

przepiekna a kwiaty super

artiza pisze...

fantastyczna kartka i kwiaty:)

papinou87 pisze...

SUPER SUPER TOOL a= BISOUS

OriBella pisze...

Cudna, wiosenna i świąteczna w każdym calu:))

wiola_c pisze...

prześliczna, pełna ciepłego słoneczka, karteczka. :)

De hobbydroom pisze...

Amazing Easter card Monika!
Greetings, Mandy from NL

Dobra pisze...

Przepiękna karteczka, kwiatuszki rewelacja.

Ludkasz pisze...

Piękna kompozycja:) Bardzo mi się podoba:)

Ewa S. pisze...

Cudnie skomponowane kwiaty z ramką - piękna kartka!!!