Translate

wtorek, 3 marca 2015

Smacznego Jajka

Niedawno pojawiły się piękne nowości Craft&You Design, oczywiście nie mogłam się powstrzymać przed ich wypróbowaniem.


Nowe kolekcje papierów zachwyciły mnie pięknymi kolorami i wzorami. Do zrobienia kartki użyłam niebieskich papierów z kolekcji Easter Greetings. Z jednego z tych papierów, EG 06, pochodzi obrazek dziewczynki. Napis wycięłam nowym wykrojnikiem Craf&You Design CW005.



Gniazdko zrobiłam według mojego kursu, dodałam bazie wycięte wykrojnikiem Craf&You Design CW008 i tekturowe narożniki z Wycinanki.


Śliczne są te niezapominajki, prawda?


Wszystkie kwiaty pochodzą oczywiście z Wild Orchid Crafts, a listki wycięłam z zielonego papieru czerpanego.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

20 komentarzy:

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Uroczo:)

el pisze...

cudowne te niezapominajki

Unknown pisze...

piękna :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Lubię bardzo niezapominajki :) Piękna karteczka!!!

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

What a lovely springcard Monika. Love the little nest with eggs and the gorgeous flowers...
Greetings Miranda

Angi pisze...

Ale urocza grafika i gniazdko :)

Arleta pisze...

cóż można napisać przecudowna karteczka

Kasia pisze...

Świetna karteczka, a gniazdko jest takie urocze :)

scraPina pisze...

Piękna kartka! Idealne połączenie gniazdka i grafiki :)
A do tego moje ukochane niezapominajki!

dagmarakos.blogspot.com pisze...

wprost pachnie wiosną :)

Magda Wisiorek pisze...

Monika, śliczności, wspaniała praca, bardzo mocno motywująca do zrobienia czegoś wiosennego :)

ewinka Nowa pisze...

Pięknie wkomponowane gniazdko i kolorystyka :-)))

Czarna dama pisze...

Ślicznie Ci ta karteczka wyszła :)

zofiko pisze...

Piękne, delikatne!!!!!

a.le kartka pisze...

Niezapominajkowe cudo! Gniazdko fantastyczne!

Hanna Pater pisze...

Przecudna kartka. Delikatna i romantyczna. Dziewczynka skradła moje serducho. Gratuluję wykonania. Pozdrawiam.

GosiaMachynia pisze...

śliczna karteczka !!!

Unknown pisze...

Piękne gniazdko i urocza karteczka!

wiola_c pisze...

pięknie i wiosennie. Cudne obrazki z piękną kompozycją, która jakby z nich wypływała

Ewa S. pisze...

Bosko oprawiona grafika!!!