Translate

wtorek, 24 marca 2015

Z pisanką

Śliczna, łowicka pisanka od Rosy Owl zainspirowała mnie do zrobienia kolejnych świątecznych kartek.


Ażurową pisankę podkleiłam białą pełną pisanką, wyciętą największym wykrojnikiem z tego zestawu. Dodałam listki róży i ażurowe listki. Na pisance nakleiłam na kosteczkach napis Alleluja.


Druga kartka jest bardzo podobna, dodałam tylko więcej kwiatów i mocniejsze, kraftowe gałązki.


Większość kwiatów pochodzi oczywiście z Wild Orchid Crafts ;)


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :* Życzę udanego tygodnia :)

7 komentarzy:

edytta-p pisze...

Cudne kartki, perfekcyjnie skomponowane, ciekawy kształt dodatkowo dodaje im wyjątkowości :)

Faith A at Daffodil Cards pisze...

SO very beautiful

papinou87 pisze...

trop belles tes cartes bravo bravo

a.le kartka pisze...

Świetny kształt kartek i przepiękne kompozycje pisankowo-kwiatowe :)

Beverly Fuchs pisze...

Beautiful cards today. Your work is always gorgeous.

wiola_c pisze...

piękne pełne wiosennego słońca. :)

Ewa S. pisze...

Mają świetne kształty i fajne ciepełko w kolorach!!!