Translate

środa, 4 marca 2015

Rameczka

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejne nowości marcowe Marianne Design: piękną, wytłaczaną ramkę LR0351 i sylwetki dziewczynek. Przy ich pomocy zrobiłam zaproszenia na komunię.


Dziewczynka z warkoczykiem to Marianne D LR0350. Dodałam tutaj kwiaty z Wild Orchid Crafts i śliczne gałązki Marianne D CR1307. Przy wycinaniu ramki wycięłam również jej wnętrze, tak by otaczała sylwetkę.


Druga kartka jest jeszcze prostsza, tym razem użyłam sylwetki Marianne D  LR0349. Wycięłam ramkami dwie warstwy i wszystkie podkleiłam kosteczkami, by było przestrzennie.



Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa :*

13 komentarzy:

adablog14 pisze...

Wonderful end delicate projects...They are ideal for a First Communion...hugs Ada

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Bardzo delikatne, śliczne zaproszenia :-)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladne.

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Urocze te nowe wykrojniki z sylwetkami. Zaproszenia piękne:-)

Hanna Pater pisze...

Śliczna, i perfekcyjna, delikatna i romantyczna. Wyszło cudnie. Pozdrawiam.

Marleen pisze...

There both so pretty....
Regards, Marleen

Nitki Ariadny pisze...

Zachwycają delikatnością:)

mazionta pisze...

Twoje zaproszenia wyszły bardzo ładnie. Takie delikatne, subtelne...

el pisze...

bardzo urocze te dziewczyneczki , sliczne zaproszenia

papinou87 pisze...

superbe bravo pour tes créations A+

a.le kartka pisze...

Pomysł na zaproszenia kapitalny! Obie kartki są śliczne i takie subtelne.

wiola_c pisze...

piękne, a kompozycja wygląda jak delikatna kamea. :)

Ewa S. pisze...

Świetne, warto się skusić!!!