Translate

sobota, 5 kwietnia 2014

Uwijemy gniadko?

Primowe gniazdka to bardzo popularny motyw tegorocznej Wielkanocy. Jednak jeśli nie potrzebujecie aż sześciu sztuk, tylko jedno, a macie w domu masę clay Marthy Stewart i sizal, to możecie pokusić się o zrobienie własnej wersji.

Do zrobienia gniazdka potrzebujemy:
- białą masę clay Marthy Stewart,
- sizal,
- klej,
- pofarbowaną na zielono gazę, piórko


2. Z masy clay toczymy w palcach kulkę, potem ściskamy jej jedną część aż do otrzymania jajeczka. Gotowe jajeczka odkładamy do wyschnięcia.


3. Niewielką garść sizalu skręcamy na dwóch palcach w kółko.


4. Końcówkę sizalu podwijamy do spodu i wciskamy w środek.


5. Utykamy wystające źdźbła sizalu wgłąb gniazdka, jeśli jakieś nie chcą się schować, odcinamy je nożyczkami, aby uzyskać bardziej regularny kształt.


6. Do środka gotowego gniazdka wkładamy piórko, mech i jajeczka, przyklejając poszczególne warstwy klejem.


Gniazdko jest gotowe.


Masa clay świetnie współpracuje z tuszami, czy mgiełkami, więc jajeczka możemy pokolorować na dowolne kolory.


Ja zrobiłam jeszcze jedno gniazdko, a jajeczka pokolorowałam mgiełką Turkus pastelowy 13 arts. Pasowało idealnie do kartki zrobionej z papieru Princess.




Materiały ze Scrap&Art:




Dziękuję za odwiedziny, mam nadzieję, że mój kurs Wam się przyda. Z przyjemnością zobaczę Wasze gniazdka, jeśli podrzucicie linki :)

35 komentarzy:

Werciakol pisze...

Ale słodkie:) śliczne:)

Chimera pisze...

Gniazdko to mój nowy ulubiony motyw w scrapbookingu :)
Świetny pomysł, dziękuję, że się nim podzieliłaś.

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniala! Gniazdo jest cudne i jajeczka pomyslowe. Bardzo ladny odcien blekitu.

a.le kartka pisze...

Wspaniały pomysł!

cyga pisze...

Świetny kursik mam troszkę masy clay to poczynię owo gniazdeczko.

Berberis pisze...

świetny kursik!!!! Kartka urocza!!!

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

śliczne gniazko i fajny kursik :)

Wanda pisze...

cudna karteczka a kursik fantastyczny:)

Edyta pisze...

Piękna kartka i super pomysł na gniazdko! Nie zawaham się go użyć ;)

Matilde pisze...

Prześliczne!

Beacia - 24 pisze...

Moniu fantastyczny kursik na gniazdko. Bardzo dziękuję, że podzieliłaś się z nami swoim przepisem. :) Karteczka jest przecudna już zazdroszczę temu do kogo trafi. :)

Aga Michniewicz pisze...

Cudna kartka i genialne gniazdko!

handmadebykasiula pisze...

Kapitalne!!!!

IWA pisze...

A ja zastanawiałam się, ż czego zrobić jajka... Dziękuję za podpowiedź! :-)

immacola pisze...

Gniazdko super, ale kartka... jest prześliczna! :)

donka66 pisze...

Świetny kursik :) Dziękuję :)

piaseiza pisze...

Śliczne gniazdko, kartka gniazdkowa jest przepiękna - z ostatnich to chyba moja ulubiona :)

Unknown pisze...

Ojej! Nie przyszło mi to głowy. Dzięki za podzielenie się! Pozdrawiam :)

danutka pisze...

Kursik super:) A kartka po prostu rewelka:)

Ilona Zbieg pisze...

cudo :)

dziękuję za kurs

wiola_c pisze...

Sposób na gniazdko jest rewelacyjny. Moniś wijesz je profesjonalnie. :D
Miałam okazje już skorzystać i bardzo Ci dziękuję za podzielenie się tym pomysłem. :)
Karteczka w błękitach jest śliczna.
pozdrawiam.

Cataleya pisze...

Dear Monika, it's so beautiful nest and I love your card so much! I'm creating such nests in the same way as you ;)Thank you for sharing this beauty!
~ Olga Kovalchuk

Gunnila pisze...

Świetny kursik! Jajka zrobiłam wcześniej, ale na gniazdko nie miałam pomysłu. Dziękuję, na pewno jeszcze wykorzystam!

GosiaMachynia pisze...

Czadowy pomysł :)) Do tego świetny kursik, wielkie dzięki że się z nami podzieliłaś :))

el pisze...

niesamowity pomysł , dziękuje za kurs . Karteczka ma cudowną kolorystykę i te gniazdeczka

Aszczka pisze...

WOW karteczka wyszła śliczna!

Hogata pisze...

Naprawdę fajny pomysł :)

betina pisze...

Jestem zachwycona.Cudna karteczka.
W ubiegłym roku robiłam gniazdko, ale .... gdzie mi do twojego :))))

dagala pisze...

świetny pomysł. cudna karteczka...

Agnieszka Korman pisze...

Fantastyczna kartka!

qrcza-k pisze...

dziękuję za cudny kurs

Świat na widelcu pisze...

świetny kursik :)

IWA pisze...

Gniazdko uwite - dziękuję za inspirację! :-) http://made-by-iwa.blogspot.com/2014/04/nie-tylko.html

Asio pisze...

Dziękuję za kurs :) moje gniazdko jest trochę skromniejsze ale i tak szalenie mi się podoba :)
http://made-by-asio.blogspot.com/2014/04/z-gniazdkiem.html

Unknown pisze...

Lovin Lovin Lovin what you did!!! I always enjoy embellishments that are hand created like you did here! Rest of the card is stunning in itself.

First time I have found your blog but definitely becoming a follower if what you make is anything like this can't wait to see!