Translate

piątek, 20 stycznia 2012

Eksplozja

Wszystkim Wam chyba są znane exploding boxy, są bardzo popularne, pojawiają się w najróżniejszych wersjach. Ja tym razem zrobiłam większe pudełko niż zwykle, po to, by wyeksponować urodę cudnych motylków Marianne Design CR1205.  Jeżeli jesteście zapisane na newsletter Marianne Design, to miałyście już okazję je zobaczyć w ostatnim numerze.
Użyłam papieru Flower Power Marianne Design oraz pokolorowanych glimmer mistami papierów wizytówkowych. Ich niemal idealnie równy kolor uzyskałam spryskując papier, a potem spłukując go wodą. Różowy kolor zrobiłam Glimmer Mistem - Red Velvet, zarówno motylki jak i kwadraty.


Wewnątrz pudełka ułożyłam kompozycję z róż  Marianne róże angielskie LR0162, gałązek  Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150 i listków Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164. Zielony kolor listków to Glimmer Mist - Forest Green.


 Z papieru Flower Power Marianne Design  wycięłam serwetki Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201.


 Wstążkę również postanowiłam dostosować do kolorów pudełka i zastosowałam ten sam trick, co przy papierze - spryskałam ją Glimmer Mistem - Red Velvet i spłukałam wodą. Część satynowa zmieniła kolor, a część szyfonowa pozostała jaśniejsza.


Jeśli znacie język holenderski możecie przeczytać instrukcję wykonania boxa na stronie Marianne Design, w zakładce z kursami :)
Dziękuję Wam, że jesteście :*

PS. Tego boxa będzie można dziś obejrzeć na żywo na moich warsztatach ;)

39 komentarzy:

Kasia Bogatko pisze...

Śliczne :)

gré pisze...

its beautiful

gré

lilavati pisze...

ale cudeńko! prawdziwa eksplozja koloru i piękna:)

Barbara pisze...

Cudniaste te motyle,holenderskiego nie znam ale nie szkodzi,wystarczy mi jak popatrzę na Twoje pudełeczko :)

Bea pisze...

cudne!

Ewelina pisze...

Nie tylko exploding boxy jest exploding ale i motyle i kolory! Wiosna kroluje

cyga pisze...

Jak kwitnący klomb.

Alexandra pisze...

Jaka cudowna eksplozja wiosennych barw :)
Piękne pudełeczko :D

Unknown pisze...

wow...przepiękne te motyle,dają taki efekt,że szok!:D

GosiaK pisze...

Piękne pudełeczko! I ta kompozycja kwiatowa.. Kocham Twoje wycinankowanie :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Zdjecie pierwsze jest fantastyczne! Piekny box. Oczywiscie holenderski znamy i zajrzymy ;) zartuje, nie znamy ale zajrzymy :) Bardzo ladny kolor ma ten glimmer mist, motylki cude i rozyczki w srodku rowniez :) :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Ten kurs jest opisany jak czesc artykulu :) Gratuluje :) :)

Wanda pisze...

przepiękne pudełko a dodatki cudownie wszytko dopracowane pod względem kompozycji i kolorów:)wykrojnik motyla przepiękny jestem w posiadaniu tego cuda ,ale nie posiadam maszynki ,więc moje oczy na razie się nie cieszą ,ale u Ciebie mogę pooglądać:)pozdrawiam

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! piękna eksplozja! ah... te motylki! cuuuuuudownie się unoszą!

Ludwisia pisze...

Wow super!

ArtIs pisze...

Prawdziwa eksplozja! Motyle chyba odfruną razem z tym pudełkiem :)Ślicznie!

Klaudia/Kszp pisze...

Cudne. Motyle, kwiatki, całość :)

coco.nut pisze...

widziałam już mnóstwo pudełek, nawet jakieś robiłam, ale to twoje jest naprawdę wyjątkowo przepiękne!!! gustowne, eleganckie, nic za dużo, czy za mało - kolejne cudeńko!!!

Ankie vd Polder pisze...

Wow, this is nice. Great colours. Hugs, Ankie

mazionta pisze...

Bardzo ładne pudełko- wszystkie prace robisz tak starannie- u tu jeszcze te kolory- przesłodkie!

Ala M. pisze...

Nie mogę oderwać oczu, pudełko wygląda pięknie :)

Niebiesko_Oka pisze...

Piękne pudełeczko,
a motyle są niezwykle urokliwe :).

Elly pisze...

Beautiful!! Love the way you let the butterfly "flie" !!

Malgodia pisze...

Śliczne jest :)

Yovi pisze...

sama elegancja! A te motylki, ehhh... cudne!

hania739 pisze...

Rewelacyjne, wesolutkie i tylko wiosny brak

BellaArt pisze...

Cudowna eksplozja!:))

Gocha pisze...

Piękne :) te motylki są bombowe!

Trillucy pisze...

Drodzy Monika! Piękne! piękne! Eleganckie! Specjalne! Gratulacje!

marciulaTOja pisze...

Piękne cudeńko, a te kolory ... Nie mogę się napatrzeć :)

Katrina pisze...

Świetny, romantyczny exploding box. :D

Chimera pisze...

Fantastyczne pudełko i te motyle!! Jestem zachwycona :)

AgaSi pisze...

Widzisz co robię zamiast kartkować :) Jak już gg-adałyśmy, cudny box!!! Ten kolor jest obłędny, aż nie mogę doczekać się wiosny, motyl fantastyczny, jak się cieszę, że też go mam!

edytta-p pisze...

Całość przeurocza... :)

Colorina pisze...

Cudny! ciekawe kolorki:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Boskie motylowe pudełko!!!
:*

OriBella pisze...

Śliczne:)

Anonimowy pisze...

wow, piekne

Helga pisze...

I was along with your blog - you create so many gorgeous things your ideas are great. I'm so happy to get so many inspirations from you. Thanks a lot.
Greetings from Austria
Helga