Translate

środa, 11 stycznia 2012

Altered art

Długo podziwiałam pięknie ozdobione shadow boxy, w końcu zebrałam się na odwagę i postanowiłam stworzyć własny. Użyłam do tego celu malutkiego drewnianego pudełka po świątecznych filcowych wycinankach. Pudełko jest naprawdę niewielkie, ma 11,5cm wysokości i 18 szerokości.


Użyłam w nim jednego z ulubionych papierów - Koronki na okrągło. Listki i gałązki wycięłam z delikatnego papieru W pąkach krokusów. Wycinałam Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150 i Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151. Płotek to część zestawu Marianne D - Wykrojnik budka, ptaszek, płotek LR0205 ze styczniowych nowości Marianne Design. Wycięłam go z papieru wizytówkowego i pomalowałam farbą akrylową.


Domek dla ptaszków i ptaszki również należą do zestawu  LR0205, dodają wdzięku całości ;) Splotłam też kilka gałązek z perełkami. Oczka filcowym ptaszkom namalowałam tym preparatem.


Duże różyczki zrobiłam z wycinanek z kwiatka z zestawu Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203. Wszystkie kwiaty musnęłam brokatem Frosted lace, a krawędzie zdjęć i papierów lekko zaakcentowałam sztucznym śniegiem


Skrapińcową ramkę przycięłam, pomalowałam farbą akrylową i również musnęłam brokatem Frosted lace.


Tak wygląda całość mojego eksperymentu ;)


Shadow box zgłaszam na wyzwanie #3 Wintage shabby w Scrap Markecie.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze i pozdrawiam :*

50 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Jest obłędna =]
Dużo drobnych szczegółów, detali...Świetny pomysł na ozdobę zdjęć dzieci =]
Również muszę kiedyś spróbować, bo bardzo podoba mi się ta forma =]

gré pisze...

ooooohhhhh
its so beautiful
gré

Blue pisze...

Fajne, bardzo mi się podoba, mogę zgapić?

KOLOROWY ptak pisze...

WOW! przepiękny! świetny pomysł na wykorzystanie takiego pudełka :)

Anabel pisze...

ale cudeńko Moniu stworzyłaś!!! zapiera dech w piersi!

Tores- pisze...

Śliczne, delikatne, chwyta za serce. I cudne fotki :)

Bożenka pisze...

Śliczne, fantastyczne, cudne. Nie mam słów podziwu. Oglądam w kółko. Pozdrawiam

lilavati pisze...

ale świetna ramka Ci wyszła! i te płotki... widzę, ze całkowicie Tobą zawładnęły:) i ja mam na nie coraz większą ochotę, zwłaszcza, że widzę tu inspirację do pewnej ciągle odkładanej pracy:)

Ewelina pisze...

Wspaniala praca!

Art_Dorota pisze...

ale wyszło cudeńko a te nowe wykrojniki sa świetne !
pozdrawiam serdecznie :)

Aida Domisiewicz pisze...

jest rewelacyjny!!!!

Natka pisze...

Prześliczna praca! Urocze zdjęcia dzieciaków cudnie wkomponowane i ozdobione!

fussia pisze...

Rewelacyjna rameczka, bardzo podoba mi się pomysł z perełkami :)

lucy z mazur pisze...

Jaka piękna rameczka

Umbrella pisze...

Przepiękna praca.Słodki sposób na wyeksponowanie zdjęć naszych maluchów.Pozostaje mi podziwiać i ćwiczyć,ćwiczyć...

Alexandra pisze...

Cudowna :) wspaniale wykonana :)

Malgodia pisze...

Kolejne cudeńko, śliiiczny i można powiesić na ścianę :)

Elly pisze...

Such a nice idea! Love it!!

OK pisze...

сплошной восторг! какая красивая вырубка, но главное - как эффектно все собрано воедино! Вы - настоящий художник!

krystynas pisze...

Tak oprawione zdjęcia wyglądają jeszcze piękniej. Wspaniała i delikatna praca.

vena7 pisze...

Łał....wspaniała..

GosiaMachynia pisze...

całość wygląda ślicznie, bardzo mi się podoba !!!!!

cyga pisze...

słodziakowy a te detale!

Bellaidea pisze...

świetny efekt!

OriBella pisze...

No przecież Ty nie możesz miec "normalnego" shadow boxa, u Ciebie zawsze oryginalnie, pięknie i z klasą! REWELACJA!!!!Wyszła Ci piękna, pamiątkowa rameczka:)

Mona Pendleton pisze...

Gorgeous project! Love the sweet photos and the beautiful flowers!

BellaArt pisze...

Przepiękne detale, dopracowany każdy szczegół, po prostu ideał!:))

Kasia Udalska pisze...

Wow! Jest piękne! Sprawia wrażenie niezwykle delikatnego i lekkiego, a jednocześnie przyciąga wzrok :)

Matilde pisze...

Prześliczne cacuszko!!!

Wanda pisze...

cudo:) dech mi zaparło:)ramka oryginalna jesteś mistrzynią:)

kasia123 pisze...

Śliczności.

Gocha pisze...

jejku jak ja tu lubię zaglądać, kocham ♥!
kolejne cudo i to na biało :) każdy element starannie zrobiony... piękne!

Violinowo pisze...

Pięknie :)

Chimera pisze...

Wyszło przepięknie i bardzo po Twojemu :) Można się patrzeć na to pudełko bez końca, podziwiać na zmianę zdjęcia i te cudne kompozycje, które wyczarowałaś z kwiatków i wycinanek.

coco.nut pisze...

przecudna praca, piękne szczególiki, zachwycona jestem!!! szczególnie, ze posiadam taką samą ramkę, która czeka na moje natchnienie i czeka ;)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękna praca. Zdjęcia dzieci są bardzo ładne, biel z zielenią i białą farbą bardzo mi się podoba, duże różyczki są fantastyczne, płotek... uwielbiam ten płotek :) Całość jest bardzo bardzo ładna.

hania739 pisze...

Re-we-la-cja !!!!!!!!!!!1 Cudnie Ci wyszła rameczka :))

Kittie pisze...

This is a gorgeous proect.

Anastasia Kostina pisze...

Прекрасная работа! Творческих успехов!

wiola_c pisze...

Śliczna! :) Podziwiam dbałości o każdy szczegół, detal. Zdjęcia dzieci są bardzo radosne i przez to shadow box jest jeszcze bardziej niesamowity. I to wszystko w tak małym pudełeczku. :)

frogus_80 pisze...

Prześliczne, bardzo mi się podoba:) Jak nie do końca jestem fanką tego typu gadżetów, to gdy zobaczyłam Twój zapragnęłam mieć taki :)

madebyviva pisze...

Absolutnie kapitalny shadow box!! Zachwycona nim jestem! :-)

Daria pisze...

Pięknie wygląda :) Cudo :)

Asia pisze...

Zachwycające... aż brak słów żeby napisać jakie robi wrażenie! Sama marzę o czymś takim...a Ty to w końcu zrobiłaś... może i ja się kiedyś odważę? Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Moniu cudo zrobiłaś. trzymam kciuki za wygraną. Pozdrawiam gorąco

Julapi pisze...

Za mną tez chodzi coś takiego już nawet mam baze:) Pieknie to wygląda, a Zuzia taka dorosła w tych okularach.

asiadp pisze...

eksperyment udany:) bardzo piękna ramka, a te perełki na druciku są wspaniałe!:)

Anna Zaprzelska pisze...

Absolutnie cudna ramka!!!!

mazionta pisze...

Przepiękna praca!

Artes de Nágela pisze...

I loved their beautiful works.
Beautiful model, Sasha!