Translate

piątek, 27 stycznia 2012

Wciąż się uczę...

...kolorować ;P


Tym razem pokolorowałam stempelek Don&Daisy DDS3316 Marianne Design, który będzie dostępny w lutym ;)


Dodałam znany już Wam papier Flower Power Marianne Design, wstążkę MD Yellow JU0831 oraz pomarańczowe róże MD Sunshine RB2202.


Oczywiście nie mogło się obyć bez wycinanek - widzicie tu listki z Marianne D - Wykrojnik elementy ozdobne LR00157, Marianne D - Wykrojnik liście LR0192, Marianne D - Wykrojnik ramki okrągłe LR0141. Pod obrazkiem umieściłam podwójną wycinankę z Marianne D - Wykrojnik ramka z zawijaskami LR0116. Dodałam też pasujące tematycznie do obrazka nożyczki Marianne D - Wykrojnik nożyczki klasyczne LR0194. Kartkę zakończyłam Marianne D - Wykrojnik border LR0201, a w rogach połyskują pomarańczowe kryształki Papermania - Hampstead.



Muszę przyznać, że kolorowanie wciąga, chociaż efekt nie jest jeszcze doskonały ;P
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

47 komentarzy:

Barbara pisze...

pięknie...ja bym powiedziała ,że to stopień średniozaawansowany a nie początkujący :) piękne kolorki (choć pomarańcz średnio lubię ) :)

Natka pisze...

Kartka jest piękna! A kolorowanie jest niemalże perfekcyjne, lekko rozmyte kolorki to urok akwareli...

Rachel pisze...

Wow.... what a beautifull card, lovely!!!
xxx Rachel

Matilde pisze...

Piękna karteczka! I fajnie użyty motyw nożyczek :))

Małgooś pisze...

Śliczna karteczka!

Ania Komenda pisze...

stempelek idealny na Dzień Babci :) a te nożyczki są bombowe

BellaArt pisze...

Ja też nie przepadam za pomarańczowym, ale tutaj prezentuje się świetnie:) Idealna kompozycja:)

BETIK pisze...

Ja podziwiam bo tylko raz się wzięłam za kolorowanie stempla po czym stwierdziłam, że to "nic mojego" i odpuściłam:) A u Ciebie wszytko gra:) I karteczka wyszła bardzo optymistyczna. Pozdrawiam:)

free-soul pisze...

Zabawny stempelek, promienne kolory przyciągnęły mnie dziś tutaj, ale listki z tego wykrojnika zachwyciły najmocniej.

Patti Jo pisze...

Pretty and cute Monia!!! I need to catch up, it's been a while and I've missed a lot of your wonderful creations!

Elly pisze...

Nice card Monia. And nice to see you've started colouring :-)

hugs, Elly

Anabel pisze...

piękna karteczka, bardzo optymistyczna i radosna :)
czasem żałuję, że nie stać mnie na Copic'i.. a Twoje kolorowanie wyszło bombowo!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo Wam dziękuję, wiem, że nie jest jeszcze doskonałe ;) Może kiedyś się nauczę ;)

Anabel ja kolorują kredkami z Biedronki ;P

Anula pisze...

Monia, świetne efekty kolorowania:) Karteczka jest piękna:)

cyga pisze...

Bardzo radosna.

Ludwisia pisze...

Sliczna karteczka!

Klaudia/Kszp pisze...

Śliczna karteczka, stempelek pokolorowany bardzo ładnie :)

Anja pisze...

Monia...je bent een TOPPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hartelijke groetjes van Anja

Kasiulka73 pisze...

uwielbiam pomarańczowy kolorek :) Twoja praca jest śliczna, nic tylko podziwiać :)))pozdrawiam serdecznie!

Kasia pisze...

Fakt! Kolorowanie to fajna, ale trudna zabawa,jednak z tego co widzę opanowałaś ją koncertowo. Kartka rewelacyjna.

ania pisze...

A efekt nauki świetny:)) Pozdrawiam:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna kartka, kolory bardzo mi się podobają, stempelek jest bardzo fajny, jak doczytałam, że pokolorowałś go kredkami z Biedronki to aż trudno uwierzyć ;) naprawdę świetnie Ci wyszło, kolory kredek świetnie dobrałaś, ja też mam pudełko zwykłych kredek ale brakujemi w nich kolorów ale to chyba nie to, po prostu trzeba próbować. Nożyczki zauważyłam dopiero za drugim razem ;) pierwszy raz był przy kawie w pracy :) podoba mi się też wykrojnik brzegowy. Pa.

Alza pisze...

Pięknie pokolorowałaś, całość promienieje radością :)

Boei pisze...

Cudowna kartka!! Kolorowanie stempla wyszło rewelacyjnie;)

hania739 pisze...

Monia - z kolorowaniem u mnie gorzej, jak dla mnie świetnie sobie poradziłaś. Śliczna karteczka :))

DUCHA pisze...

Też kupiłam te kredki z Biedronki i jestem tak podekscytowana, że aż sie boję:) U Ciebie wyszło super! Kartka jest przecudnej urody:)

zuziucha pisze...

Ja nawet za kolorowanie nie próbuję się zabrać. Sprawia to dla mnie wrażenie niezwykle karkołomnej roboty. Podziwiam.

Domka pisze...

Piękna kartka, a kolorownie-świetne!!

Domka pisze...

Piękna kartka, a kolorownie-świetne!!

Kasia B. pisze...

Piękna, w radosnych kolorkach karteczka :)
a stempelek pokolorowany ślicznie :)
Pozdrawiam cieplutko :):)

Trillucy pisze...

Olśniewający! :-)

mazionta pisze...

kolorowanie wychodzi ci już całkiem nieźle, chociaż nie mnie oceniać Twoje prace... Fajna karteczka:)

OK pisze...

Потрясающе!!!

Only By His Grace pisze...

Really gorgeous Monia.
Lovely design and coloring.
Hugs maz

Chimera pisze...

Urocza i ciepła ta karteczka, bardzo podoba mi się kompozycja z liści, kwiatków i kokardy. Podziwiam!
Chciałabym jeszcze pozachwycać się poprzednią ozdobą, jest cudna!

OriBella pisze...

Świetna, radosna karteczka, tak optymistycznie nastraja:)A kolorowanie super!

edytta-p pisze...

Kolorowanie i kartka - wszystko perfekcyjne :)

Niebiesko_Oka pisze...

Kartka w niesamowicie pogodnych kolorkach :).
Cudnie pokolorowany obrazek!

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Stempelek jest pokolorowany mistrzowsko.

lin_ka1 pisze...

Marudzisz. Kolorowanie śliczne. Podziwiam za taką precyzję i zacięcie. Kartka jest śliczna i bardzo energetyczna

Marghe pisze...

Co kocham najbardziej piękne kolory .. tabajo piękne.

Татьяна А. pisze...

Very beautiful!!!

basiasz80 pisze...

ładna i delikatna karteczka.
Fajnie umiesz eksponować wykroinki
w swoich pracach. Na pewno niebawem
odwiedze ten sklep.

Ines pisze...

ja tam się za kolorowanie nie biorę:D umarłabym ze śmiechu zanim cokolwiek bym zrobiła :D

monia pisze...

Świetny stempelek :)
Te różyczki śliczne

Julapi pisze...

Pięknie Ci to kolorowanie wychodzi. Kartka super.

Nerula pisze...

Ślicznie pokolorowana. Bardzo mi się podoba kolorystyka kartki, taka bardzo ciepła, energetyczna.