Translate

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Pamiątka chrztu świętego

Bardzo dawno nie pokazywałam Wam kartek, więc dziś będzie właśnie kartka - pamiątka chrztu świętego.
Pamiątka miała być delikatna i pastelowa, więc użyłam papieru Winter elegance #2. Cały komplet składał się z kartki i małego pudełeczka na prezent, które włożyłam do większego pudełka.
 

Użyłam bordera Spellbinders Parisian Accents, koronki, różyczek i popsikanych Glimmer Mistem - Honey Dew Mist gałązek. Świecę ozdobiłam Pearl Makerem.


Wnętrze kartki jest bardzo proste:


A tak wygląda ozdobione pudełko:


Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i pozdrawiam :*

33 komentarze:

Unknown pisze...

niezwykły komplet..

perelka111 pisze...

wow uroczy , bardzo delikatny lubie takie:)))

vena7 pisze...

elegancki komplecik

Blue pisze...

Moniu jesteś niesamowita, kolejne cudo!!!!!!!!!!!!!!!Cieplutko pozdrawiam

Wanda pisze...

przepiękny komplet:)

Art_Dorota pisze...

piękny komplecik :)

Magda Łuczak Art pisze...

piękne wszystko :)

Karmeleiro pisze...

uwielbiam ten komplet, jest tak pięknie delikatny!

mocca22 pisze...

ojej piękne i takie delikatne

Asia pisze...

Zachwycający komplet... jak zwykle elegancki, piękny i taki... idealny :) Pozdrawiam

Alexandra pisze...

Przepiękny komplet! :) Powalający wręcz :)

Anna Carolina pisze...

Śliczna :)

Elly pisze...

Beautiful!!!!! Love the light colors!!

gré pisze...

jestem elly

gré

lilavati pisze...

śliczna, taka jasna i delikatna...

Megliken pisze...

Zawsze zachwyca mnie, jak robisz z prostych, niepozornych elementów takie cudowne kartki i drobiazgi!

Iwona pisze...

Komplecik jest delikatny i cudny:)

Barbara pisze...

a mnie zachwyciło pudełko,sama robić nie umiem więc podziwiam :))

Angi pisze...

Piękny komplet - prosty, nieprzestrojony, ma swój klimat ;)

Ala M. pisze...

Twój komplet jest delikatny i bardzo elegancki, podoba mi się niezmiernie!

Chimera pisze...

Wspaniały komplet, uwielbiam tu zaglądać :)

Canonbury creations pisze...

Absolutely beautiful, something to treasure in a memory box
Val x

oswoicautyzm.blogspot.com pisze...

Śliczna pamiątka,delikatna w sam raz na taką okazję:)pzdr

maj. pisze...

Cudna, delikatna elegancja!!!

ania pisze...

Piękny i subtelny!!!

krystynas pisze...

Prześliczny i urokliwy komplecik.

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniały piękny komplet , subtelny i delikatny :))

Artes de Nágela pisze...

Beautiful and elegant!

Kasia B. pisze...

Cudny komplecik!
taki delikatny.... i subtelny
:)

AgaSi pisze...

Bardzo delikatny i elegancki kompleciek, jak zwykle zadbałaś o najmniejsze szczegóły i wyszło cudeńko :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękny, delikatny komplet, śliczny kolor nadaje ten odcień glimmer mist'u.

Anabel pisze...

przepiękna pamiątka Moniu!!!

coco.nut pisze...

kartki zawsze robisz obłędnie piękne, ale tym razem to pudełko mnie oszołomiło - jest niezwykle subtelne i eleganckie, no cudo!!!