Translate

środa, 13 marca 2024

Świąteczny zajączek

Witajcie :)
Na mojej dzisiejszej kartce wielkanocnej zagościł słodki zajączek ze Scrapka. Umieściłam go na tle płotka i ślicznej rameczki, a wśród kwiatów i listków dodałam też cudne, delikatne ornamenty, które pięknie dopełniły kompozycji.




Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Kwiaty wykonałam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design  z zestawu Florals 25 i Wild Flower 3, listki wycięłam Greenery Fillers 1, a gałązki Floral Greenery 1.  
Papiery to kolekcja Watercolors Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

aussie aNNie pisze...

Amazing 😍 and exquisitely designed Monika, I love your work as you know xx

BEATA-BECIA pisze...

Ta też kartka przykuwa uwagę cudnymi kwiatami 😘