Translate

czwartek, 21 marca 2024

Blue Roses i Pink Roses

Witajcie :)
Czy widzieliście już dwie nowe, cudne kolekcje od Scrapandme? Blue Roses i Pink Roses to delikatne kolory i wzory, wspaniałe kompozycje kwiatowe oraz mnóstwo wspaniałych grafik na różne okazje. Ja znalazłam tam cudne, ukwiecone ptasie budki, więc zrobiłam z nich kartki wielkanocne.
Do ozdoby pierwszej kartki użyłam papierów z kolekcji Blue Roses. Bazę okleiłam papierem Blue Rose 04 i 03, dodałam etykietę z okładki oraz ptasią budkę i dwa ptaszki z Cut out sheet Wedding 4. Do tego mnóstwo róż z Blue Roses cut out sheet flowers i listków z Leaves 13.
 



Drugą kartkę ozdobiłam papierami z kolekcji Pink Roses. Na bazie nakleiłam papiery
Pink Roses 09 i 10 oraz etykietę z okładki. Ptasią budkę i ptaszka wycięłam z Cut out sheet Wedding 6, a cudne róże z Pink Roses cut out sheet flowers i listki z Leaves 13.




Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.

Niebieską kartkę zgłaszam na wyzwanie I Am Roses Mar IAR Challenge.

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

Craftfanka pisze...

Och, jak cudnie:) Co za kolory!

Rosie pisze...

This is so beautiful! Thank you for playing along in our challenge at I Am Roses. Hugs, Rosie