Translate

poniedziałek, 11 marca 2024

Na niebiesko

Witajcie :)
Coraz bliżej Wielkanoc i to skłania mnie do klejenia kolejnych kartek. A że mam do dyspozycji nową Garden Party Collection od Elizabeth Craft Design, pełną boskich kwiatowych wykrojników, to mogę szaleć z kwiatami i listkami. Dlatego właśnie dzisiejsza kartka aż kipi od kwiatów, które wykonałam za pomocą pięknego zestawu Wild Flower 4. Z niego również pochodzą wykrojniki, którymi wycięłam ciemniejsze listki. Jaśniejsze listki wycięłam świetnym Greenery Fillers 1. Dodałam też ptasią budkę z Floral Foliage 1 i ramkę z Frames and Elements. Do tego mnóstwo brokatu, kryształków i styropianowych kulek i kartka gotowa.
 


 

Użyte produkty Elizabeth Craft Design
Wild Flower 4
Greenery Fillers 1
Floral Greenery1
Floral Foliage 1 
Frames and Elements
Pretty Pastels Papers
Soft Finish Cardstock
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

aussie aNNie pisze...

So adorable!❤️ exhilirating and delightful card. xx

BEATA-BECIA pisze...

A tu burza kwiatów!
Wiosenną kartka wyszła