Translate

poniedziałek, 4 marca 2024

Kolejna wielkanocna

Witajcie :)
Dziś mam dla Was kolejną słoneczną, wielkanocną kartkę. Tym razem to taki mały składaczek z opaską, którą ozdobiłam kwiatami i listkami od Elizabeth Craft Design. Żółte kwiaty zrobiłam z foamiranu za pomocą zestawu Wild Flower 3, a małe są z Floral Greenery 1. Listki wycinałam za pomocą wykrojników z zestawu Greenery Fillers1 i Wild Flower 3. Beżowe gałązki pochodzą z Floral Foliage 1. Ramkę wycięłam z Soft Finish Cardstock wykrojnikami Frames and Elements, a papiery są z zestawu Pretty Pastels Papers.



 

Użyte produkty Elizabeth Craft Design
Wild Flower 3
Greenery Fillers 1
Floral Greenery1
Floral Foliage 1
Frames and Elements
Pretty Pastels Papers
Soft Finish Cardstock
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA i te wiosenne kolorki ... :)

Wanda pisze...

Cudna wiosenna kartka :)