Translate

piątek, 23 lutego 2024

Wiosenna karteczka

Witajcie :)
Wiosna już niedługo, a ja czekam na nią niecierpliwie. A jak wiosna, to oczywiście ptaszki, jajeczka i gniazdka. Dlatego właśnie moja dzisiejsza karteczka jest pełna kwiatów, które zrobiłam za pomocą wykrojników z zestawu Florals 26 Elizabeth Craft Design. Małe pomarańczowe kwiatuszki wycięłam z kartonu wykrojnikami Floral Greenery 1. Listki wycinałam Floral Greenery 1 i Floral Foliage 1. Z Floral Foliage 1 są również wykrojniki ptasiej budki, ptaszków i gałązek, to świetny, bardzo bogaty zestaw. Papiery pochodzą z zestawu Pretty Pastels Papers.



 
Użyte produkty Elizabeth Craft Design
Florals 26
Floral Greenery 1
Floral Foliage 1
Pretty Pastels Papers
Soft Finish Cardstock
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

Asia Hadzik pisze...

Śliczne

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PRZEPIĘKNA WIOSENNA KARTECZKA!