Translate

środa, 14 lutego 2024

Walentynkowo

Witajcie :)
Dziś Walentynki, przychodzę więc ze słodką kartką z sercem :) 
Zrobiłam ją z produktów Elizabeth Craft Design, które zaprojektowała Angelica Turner. Bazę okleiłam delikatnymi papierami z zestawu Pretty Pastels Papers. W jej centrum ułożyłam wianuszek z gałązek z Floral Foliage 1, dodałam serce z masy papierowej i mnóstwo kwiatów. Duże kwiaty zrobiłam z foamiranu za pomocą wykrojników z zestawu Florals 25, małe wycięłam z Soft Finish Cardstock wykrojnikiem Florals 26. Dodałam też listki wycięte wykronikami z zestawu Florals 25 i Floral Greenery 1.   
 


Użyte produkty Elizabeth Craft Design:

2087 - Floral Foliage 1
2088 - Floral Greenery 1
2085 - Florals 25
2086 - Florals 26
Pretty Pastels Papers
Soft Finish Cardstock

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Życzę Wam wspaniałych Walentynek :)

2 komentarze:

Wanda pisze...

Przepiękna kartka wszystko do siebie pasuje i fantastyczna kompozycja :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Romantyczna!