Translate

piątek, 9 lutego 2024

Kartka z okienkiem

Witajcie :)
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę wielkanocną z bogato ukwieconym okienkiem. Kartkę okleiłam papierem Watercolors 05/06, który stanowi delikatne, stonowane tło. Śliczne okno z okiennicami wycięłam z arkusza Doors & Windows 2. Dodałam też mnóstwo kwiatów z foamiranu, kwiaty wycięte z Watercolors Flowers 1 i listki z Leaves 06.
 


 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Ciemne kwiaty wykonałam za pomocą wykrojników z zestawu Florals 25 Elizabeth Craft Design, do jasnych użyłam Wild Flower 3, a listki wycięłam jednym z wykrojników Floral Greenery 1.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Pięknie ozdobione okienko! Początkowo pomyślałam, że bardziej na imieninową pasuje, ale dostrzegłam dwa piegate jajeczka i teraz już mi wszystko pasuje idealnie, pozdrawiam :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA!!! Piękne kolorki!