Translate

środa, 21 lutego 2024

Kartka z koszykiem

Witajcie :)
Dziś przychodzę z wielkanocną kartką, delikatną niczym przedwiośnie, niebiesko - zielono - białą. Ozdobiłam ją papierem Summer Meadow 01/02 Scrapandme. Na nim umieściłam rameczkę z Frames 1, a do tego idealnie pasował mi koszyk z Elements 1. Spójrzcie, jak pięknie się zgrały wszystkie kolory. Uznałam, że już więcej kolorów nie trzeba i dodałam białe kwiaty i zielone listki z Leaves 6.
 


 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Kwiaty wykonałam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design Wild Flower 1, a listki wycięłam Florals 25.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

2 komentarze:

aussie aNNie pisze...

Monika wow just love this love the papers and the gorgeous Easter design xx Impressed xx

"Szalka" - Agnieszka pisze...

WOW!!! CUDNA!! Kolorki i kwiatuszki - 💕