Translate

wtorek, 27 lutego 2024

Kartka z pisankami

Witajcie :)
Wielkanoc kojarzy mi się z pisankami, a w Scrapku jest mnóstwo tekturkowych pisanek, idealnych do świątecznych kartek. Na dzisiejszej kartce możecie zobaczyć pisanki w wiosennej ramce. Otoczyłam je kwiatami, wśród których przykleiłam majowe zawijaski i śliczne ptaszki.



 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Kwiaty wykonałam za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Design z zestawu Wild Flower 2, a listki wycięłam wykrojnikiem Florals 25.
Papiery to kolekcja Watercolors Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

2 komentarze:

Craftfanka pisze...

Uwielbiam Twoje prace:) Kwiatki są świetne:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka!