Translate

czwartek, 9 listopada 2023

Z Mikołajem

Witajcie :)
Ten Mikołaj z arkusza Christmas 17 Scrapandme absolutnie mnie zauroczył od pierwszego wejrzenia, więc oczywiście musiał trafić na koleją świąteczną kartkę. Z tego samego arkusza wycięłam górę prezentów, którą nakleiłam obok Mikołaja. Tłem dla całej kompozycji są kawałki arkusza Happy Holidays 09/10, a pod kompozycją kwiatową przykleiłam śliczne gałązki świerku wycięte z  Christmas16, jagody z Christmas 15 i kwiaty z Christmas 19. Napis oczywiście z okładki Happy Holidays.
 



Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

The Primitive Moon pisze...

Piękna kartka :)

Wanda pisze...

Cudna karteczka, świetna kompozycja :)

aga-craft pisze...

Bardzo urodziwa karteczka:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna!! Cudne detale!