Translate

poniedziałek, 27 listopada 2023

Z bombką

Witajcie :)
Dziś chcę Wam pokazać kolejną świąteczną kartkę, tym razem to składak typu z-fold. Nakleiłam na niej dużą bombkę, którą ozdobiłam ślicznymi, świątecznymi tekturkami Anemone. Tekturkę wianek pomalowałam na mocną czerwień, a na niej przykleiłam śliczną tekturkę Zimowa herbatka. Na górze kartki umieściłam bogatą kompozycję kwiatową z kwiatów zrobionych za pomocą wykrojników Elizabeth Craft Designs, do której dodałam jak zwykle kilka tekturkowych gałązek - Zimowe gałązki i Jemiołę.
 
 


Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

raeszka pisze...

Śliczną kartkę zrobiłaś :).

Glenda pisze...

Absolutely stunning my friend! Your flowers are amazing and I love all the layers!

Wanda pisze...

Przepiękna kartka :)

aussie aNNie pisze...

Your kartka is absolutley stunning and thank you for sharing in my facebook group and inspiring others.. Beautiful designed and amazing xx