Translate

poniedziałek, 13 listopada 2023

Ciepła świąteczna kartka

Witajcie.
Mam dziś dla Was nową kartkę świąteczną, którą ozdobiłam tekturkowymi piernikami Anemone. Pierniki są na ślicznym wianuszku, ale dodałam też piernikową dziewczynkę z zestawu Pierniczki Choinka. Uwielbiam ten zestaw, pierniczki wyglądają jak prawdziwe. Na wianuszku ułożyłam kompozycję z kwiatów i gałązek wyciętych z papieru, ale uzupełniłam ją ślicznymi gałązkami z zestawu Flora i zestawu zimowych gałązek. Kartka jest w bielach i beżach, ale dzięki tekturkom ma ciepły, świąteczny klimat. 
 


 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 
 

2 komentarze:

RosaliaArt pisze...

Piękna jest ta kartka! Taka naturalna!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna, delikatna i nastrojowa!