Translate

wtorek, 21 listopada 2023

Kwiaty i bombki

Witajcie :)
Dziś mam dla Was bardzo ciepłą, klimatyczną kartkę świąteczną. Okleiłam ją pięknym, ciemnobrązowym papierem z kolekcji Woods 09/10 Scrapandme, a na nim ułożyłam bombki z arkusza Christmas 10, ich wzorki lekko podkreśliłam brokatem. Na dole kartki ułożyłam bogatą kompozycję z kwiatów, gałązek świerkowych z Christmas 16, kwiatów z  Christmas 19, jagódek z Christmas 15, gałązek i pomarańczy z Christmas 11. Napis pochodzi oczywiście z okładki kolekcji Happy Holidays.
 



Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

 

3 komentarze:

Wanda pisze...

Śliczna kartka, super dobrane kolory i kompozycja kartki oddaje świąteczny nastrój :)

Ludkasz pisze...

Cudnie MOnika :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNA!! Aż czuć nadchodzące święta!