Translate

piątek, 27 października 2023

Świąteczne pierniczki

Witajcie.
Święta coraz bliżej, przychodzę więc dziś z kolejną świąteczną kartką. Do jej ozdoby użyłam pięknej, delikatnej ramki Fanaberia, którą pomalowałam na czerwono. W centrum kartki umieściłam cudne, tekturkowe pierniczki z zestawu Pierniczki Choinka, a wśród listków dodałam gałązki z zestawu Flora i zestawu Gałązki. Nie mogło się też obyć bez ażurowych śnieżynek, które pomalowałam na biało.

 



Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

raeszka pisze...

Śliczną kartkę zrobiłaś :).

Po samym tytule się wystraszyłam, że już upiekłaś ciasteczkowe pierniki :).

aussie aNNie pisze...

Absolutely adorable and very exquisite design Monika I love your background scene too.. adorable poinsettia

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała karteczka!! Pierniczki świetne!!

RosaliaArt pisze...

ślicznie i na bogato :)