Translate

poniedziałek, 9 października 2023

Świątecznie z Happy Holidays

Witajcie :)
Mam dziś dla Was kolejne kartki świąteczne oczywiście z pięknej kolekcji Happy Holidays od Scrapandme. Obie kartki okleiłam tym samym papierem Happy Holidays 09/10, a na nim ukośnie przykleiłam karteczki wycięte z tyłu okładki. Jednak pomimo wspólnej bazy kartki wyszły zupełnie inaczej. Na pierwszej dodałam śliczne pierniczki wycięte z okładki, mnóstwo kwiatów, gałązek i listków wyciętych z Christmas 15, 16 i 19. Na drugiej nakleiłam dodatkowy wianuszek wycięty z Christmas 19, a na nim przykleiłam zaśnieżone chatki z Christmas 12 i choinki z okładki. Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów, gałązek i listków wyciętych z Christmas 16 i 19.

 



 

 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

Emilia-tworzy pisze...

Piękne kartki

aga-craft pisze...

Pięknie, zapachniało świętami :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

WOW!! Przepiękna!! Aż się chce zrobić jakąś kartkę świąteczną!!!