Translate

sobota, 21 października 2023

Świąteczna na różowo

Witajcie :)
Dziś mam dla Was kartkę świąteczną w raczej nietypowych kolorach. Do jej powstania zainspirowała mnie śliczna, ciepła grafika dziewczynki z misiem z arkusza Christmas 10. Grafika jest tak słodka, że kolorystycznie skojarzyła mi się z różem, więc połączyłam ją z papierami z kolekcji Pink Blossom 2, arkuszem nr 6 i 10. Dodałam gałązki świerku wycięte z Christmas 16, białe kwiaty z Christmas19 i jagody z Christmas15. 
Jak Wam się podoba taka wersja kartki świątecznej?



 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

7 komentarzy:

Asia Hadzik pisze...

Piękna

kicikicitata pisze...

Bardzo ciekawa kolorystyka świateczna. Cudnie to wygląda:)

aussie aNNie pisze...

Monika this is exquisitely designed and most beautiful colours and papers used.. thank you for sharing xx

Emilia-tworzy pisze...

Piękna słodka karteczka

Madzik pisze...

Grafika przepiękna i kartka wyszła wspaniała w zimowym różu:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNA!! Grafika zachwycająca!!!

Wanda pisze...

Piękna karteczka :) Grafika cudo :)