Translate

sobota, 9 września 2023

Happy Holidays

Witajcie :)
Nie wiem, czy wiecie, ale uwielbiam robić świąteczne kartki. A teraz już mogę je robić, zwłaszcza, że w Scrapandme mamy nową, piękną kolekcję Happy Holidays, z bajeczną ilością fantastycznych dodatków do wycinania. Oczywiście nie mogłam się im oprzeć, w związku z czym powstała od razu cała paczka kartek, ale dziś pokażę Wam dwie z nich.
Do zrobienia pierwszej użyłam papieru Happy Holidays 09. Na nim nakleiłam prześliczną grafikę miasta z Christmas 17 i całe mnóstwo listków i kwiatów wyciętych z Christmas 15  i Christmas 19. Napis pochodzi z okładki.
 

 
 
Druga kartka jest w odcieniach niebieskiego, chociaż zrobiłam ją z tej samej kolekcji Happy Holidays. Okleiłam ją papierem Happy Holidays 01/02, na niej umieściłam grafikę z Christmas 17. Listki i kwiaty wycięłam z Christmas 15, Christmas 16, Leaves 11 i Christmas 19, a napis i przesłodki bałwanek z okładki. 
 
 


Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

4 komentarze:

Glenda pisze...

Wow, these are stunning my friend! I'm so glad I came to visit!

Madzik pisze...

Ale cudeńka!!!

Emilia-tworzy pisze...

Śliczne

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna świąteczna karteczka!