Translate

środa, 27 września 2023

Świąteczna z domkami

Witajcie.
Zaczęłam już intensywną produkcję świątecznych kartek i mam dziś dla Was śnieżną i mroźną kartkę z tekturkami Anemone.
Na wirtualnych półkach sklepu można znaleźć naprawdę mnóstwo inspirujących świątecznych tekturek. Ja tym razem wybrałam śliczne domki Zimowe Miasteczko, które przykleiłam na Ramce okrągłej Gerda. Pomalowałam je białą farbą i obsypałam brokatem. Wśród kwiatów przykleiłam urocze, delikatne gałązki z Zestawu flora. Na koniec dodałam jeszcze świetne śnieżynki, wybrałam te mniejsze z zestawu.
 


 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

aussie aNNie pisze...

Monika this is amazing love your designs.. I tried to write back in Polish but have forgotten how, xx

Doris pisze...

Bardzo ładna kartka :D
Pozdrawiam.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Karteczki świąteczne w bieli są takie nastrojowe, od razu wyobrażam sobie biały puch za oknem :)