Translate

czwartek, 21 września 2023

Świąteczne kartki

Witajcie :)
Nowa, piękna kolekcja Happy Holidays, z bajeczną ilością fantastycznych dodatków do wycinania zainspirowała mnie do zrobienia kolejnych świątecznych kartek.
Do zrobienia pierwszej użyłam papieru Happy Holidays 05/06. Na nim nakleiłam cudną piernikową chatkę z okładki, z niej pochodzi też dzwonek, napis i choinka. Dodałam  oczywiście całe mnóstwo listków i kwiatów wyciętych z Christmas 15  i Christmas 19.
 


 
Druga kartka jest okrągła, okleiłam ją niebieskim papierem Happy Holidays 05/06. Świetny, radosny bałwanek z Christmas 17 znalazł sobie miejsce wśród jagódek i listków  wyciętych z Christmas 15 i Christmas 16.
 
 


Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!