Translate

niedziela, 27 sierpnia 2023

Cukierek na osiemnastkę

Witajcie :)
Osiemnaste urodziny świetny moment do świętowania, pokażę Wam dziś specjalne pudełko w kształcie cukierka, które powstało właśnie na taką uroczystość.
Konstrukcję pudełka zrobiłam z papieru Dream A Little 09/10 Scrapandme. Ozdobiłam je śliczną ramką Biżuteria, dodałam moje kwiaty z fomiranu, a pomiędzy nimi przykleiłam delikatne Majowe zawijaski. Kaskada kwiatów zwiesza się z pudełka po obu stronach i tam przykleiłam śliczne Ornament roślinny i Ornament w szkatułce. Na koniec dodałam koraliki i trochę brokatu. 
Po pełną listę użytych produktów zapraszam na bloga Scrapka.
 



 
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

 

6 komentarzy:

aga-craft pisze...

Wyglada tak pięknie, ze szkoda go rozpakować :)

aga-craft pisze...

Moniko, link do Scrapka się nie otwiera

Asia Hadzik pisze...

uroczy ❤️❤️❤️

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :)
Aga, dziękuję, już naprawiłam link :*

aussie aNNie pisze...

Beautiful work Monika, lovely ... I am now following you x
Hello to aga-craft she follows my blog too...

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniały cukierek!!! Ślicznie ukwiecony!