Translate

poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Ślub na niebiesko

Witajcie.
Z pięknych papierów kolekcji Celebrations Blue 2 zrobiłam romantyczny ślubny zestaw. Ta kolekcja nadaje się idealnie do takich prac, jest jednocześnie elegancka i delikatna. Użyłam arkuszy Celebrations Blue 2 01/02, 03/04 i 05/06. Z arkusza Wedding 1 wycięłam młodą parę, którą nakleiłam na kartkę, a z Wedding 2 wycięłam kieliszki, które dodałam na etykiecie butelki. A skoro dominuje kolor niebieski, to nie mogło zabraknąć moich ukochanych niezapominajek z Forget-Me-Nots, dodałam ich naprawdę mnóstwo. Śliczne listki z Leaves 10 uzupełniły kompozycję kwiatową. Po dokładną listę produktów zapraszam na bloga Scrapandme.
 






Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo! 

3 komentarze:

Gosia pisze...

Przepiękny zestaw!

Madzik pisze...

Zachwycający zestaw:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny komplecik!!!