Translate

piątek, 10 kwietnia 2020

Zdrowych świąt!

Witajcie :)
W ten prawie świąteczny piątek przychodzę do Was z moimi kwiatami.
Mam żółte, białe i różowe...




...i biało-różowe,  które wycięłam wykrojnikami Blazing Poppy od Heartfelt Creations. Małe kwiatuszki zrobiłam z papieru i Small Wild Roses, a listki wycięłam Leafy accents, również od HC.




Na koniec taka cudna, zadziwiona kurka ze Scrapka, która chciała Wam życzyć zdrowych i mimo wszystko spokojnych świąt ;)


Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

5 komentarzy:

aga-craft pisze...

Piękne kwiatuchy, zwłaszcza te różowe :) kurka urocza, a jakie ma śliczne oczyska :) Zdrowych radosnych Świąt Wielkanocnych :)

Bożena S pisze...

Piękne kwiaty, Wesołego Alleluja :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNE kwiaty!!
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt!! Przede wszystkim dużo zdrowia!!!

Anja pisze...

W te Święta Wielkanocne życzę wyjątkowego szczęścia, miłość Boga i opiekę aniołów, nadziei.
Życzę aby święta Wielkanocne przyniosły radość,
pokój oraz wzajemną życzliwość.

Mój świat kolorów pisze...

cudnie kwieciście! radości i pokoju:))