Translate

piątek, 17 kwietnia 2020

Na ślub

Witajcie.
Mam dzisiaj dla Was ślubna kartkę pełną soczystych kwiatów i tekturek ze Scrapka.


W centrum kartki umieściłam przepiękną ramkę z frezjami i parą ptaszków. Ułożyłam kompozycję kwiatową i dodałam do niej pełne wdzięku gałązki frezji i majowe zawijaski. Całość uzupełniły śliczne serduszka, które pomalowałam pisakiem olejowym.


Kwiaty i listki zrobiłam za pomocą wykrojników, stempli i mold Heartfelt Creations.


Użyte produkty:
Tekturka owal z parą ptaszków Anemone
Tekturka zestaw frezje Anemone
Tekturka majowe zawijaski 02 Anemone
Tekturka serduszka na arkuszu Anemone
Pudełko A5 niskie białe Rzeczy z Papieru

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

5 komentarzy:

Dorota pisze...

przepiękna ślubna karteczka :)

Aga Zaga tworzy pisze...

Też chciałabym potrafić stworzyć takie cudo. Super praca. Pozdrawiam.

Mój świat kolorów pisze...

Piękna ślubna pamiątka a kwiatki zachwycające ❤️

Chimera pisze...

Cudo! Naprawdę pięknie ją skomponowałaś :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna , romantyczna karteczka!! Śliczne kwiaty!!