Translate

czwartek, 30 kwietnia 2020

Na komunię

Witajcie.
Chcę Wam dzisiaj pokazać pamiątkę komunii w moim ulubionym formacie, z tekturkami Anemone w roli głównej.
 

Na uroczyste okazje uwielbiam robić format DL, wydaje mi się, że jest dużo bardziej elegancki od kartek kwadratowych. Dlatego właśnie w tym formacie zrobiłam pamiątkę pierwszej komunii. W roli głównej wystąpił tu cudny kielich, który podkleiłam kosteczkami 3d i umieściłam na delikatnej rameczce.


Kompozycję kwiatową ułożyłam na ślicznej, wdzięcznej gałązce majowego zawijaska. Pomogła mi ona w przestrzennym naklejaniu warstw kwiatów, listków i winogron. Nie wiem, czy widać to na zdjęciach, ale wyszło mi naprawdę przestrzennie. 


Kwiaty i listki zrobiłam za pomocą stempli, wykrojników i mold Heartfelt Creations. 

 
Użyte produkty:
Tekturka Kielich, peonie i kłosy Anemone
Ramka wiosna okrągła Anemone
Tekturka majowe zawijaski 02 Anemone

Pudełko DL niskie białe Rzeczy z Papieru

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

9 komentarzy:

aga-craft pisze...

Śliczna pamiątka, cudnie sie skrzą te kwiatuszki :)

Emilia-tworzy pisze...

Piękna kartka

Ева pisze...

Cudowna pamiątka! Za każdym razem podziwiam twoje kolory. Jasne i delikatne, bujne i skromne - są zawsze ozdobą twojego dzieła. Dzięki za inspirację!

Madzik pisze...

Bardzo elegancka pamiątka:)

Craftfanka pisze...

Wyszła przepięknie :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA!!! Pięknie ją ukwieciłaś!!

R's Rue pisze...

Beautiful

Anna Jaga pisze...

Przepiękna kartka komunijna- idealna na taką okazję, cudowna kompozycja kwiatowa :)

Madzik pisze...

Cudowna kompozycja!!!