Translate

poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Metryczka?

Witajcie.
Nie będę dziś Wam smęcić, bo też siedzicie w domu, wiecie jak jest ;) Od razu przejdę do rzeczy - czyli ramki - metryczki, jaką zrobiłam dla pewnego małego Jana Mateusza ;)


Podobną  pracę kiedyś już robiłam, tylko wtedy było to shadow-box, a tym razem praca jest bezpiecznie zamknięta za szybką, co chcroni ją od kurzu.


Duże kwiaty zrobiłam z foamiranu, serwetka i gałązki pochodzą z Agaterii. Serwetkę pomalowałam promarkerami. Uroczy konik to tekturka ze świątecznej kolekcji Scrapka. Pomalowałam go na biało markerem olejowym.



Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Trzymajcie się zdrowo!

2 komentarze:

Mój świat kolorów pisze...

Piękna pamiątka 🌹

Alicja pisze...

Śliczna praca. Wspaniała pamiątka. Pozdrawiam :-).