Translate

wtorek, 12 listopada 2019

Zaproszenia

Witajcie.
Co roku o tej porze próbuję sprostać wymaganiom bardzo szczególnego zleceniodawcy - mojego syna ;) I co roku wymyślam nową wersję zaproszeń na jego urodziny. W tym roku to już 10 urodziny, a ich motyw przewodni to Angry Birds ;)


Dzieci najbardziej lubią ciekawsze formy kartek, więc zrobiłam kartki schodkowe. Wydrukowałam poszczególne elementy i wycięłam je nożyczkami, a potem podkleiłam kosteczkami 2mm. Wycinanie tych wszystkich ptaków i świnek to była niezła zabawa ;)





Każde zaproszenie ma w zestawie lekko ozdobioną i podpisaną kopertę.


Michał był zadowolony, ciekawe, co powiedzą jego koledzy ;)
Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

Aga pisze...

O rany 😍 rewelacja

ŚwiatMagii pisze...

Rewelacyjne, synuś na pewno zadowolony, sama bym takie chciała

Gosikowy Zakątek pisze...

Fantastyczne zaproszenia!

wiola_c pisze...

Myślę, ze koledzy też będą zachwyceni. Są świetne!

Madzik pisze...

Fantastyczne!!!

Mój świat kolorów pisze...

rewelacyjnie się prezentują!

aga-craft pisze...

Wspaniałe, pomysłowe :) brawo :)

mosia pisze...

Superanckie!