Translate

czwartek, 28 listopada 2019

Ukwiecona ramka

Witajcie.
Wciąż trochę odpoczywam od klimatów świątecznych, dlatego dzisiaj mam dla Was prostą ramkę, którą udekorowałam papierami P13.


Jako tło ramki użyłam papieru z kolekcji Till we meet again 02. Pięknie ją zdobi, dopóki w ramce nie ma zdjęć. W miejscu na środkowe zdjęcie ułożyłam kompozycję kwiatową z kwiatów z białego foamiranu i elementów wyciętych z arkusza Till we meet again 07. Lekkości kompozycji dodał jasny sizal, małe różyczki i perełki. A jeśli przyjrzycie się dokładnie, to dostrzeżecie też śliczne, malutkie ptaszki, które pomalowałam na biało i obsypałam brokatem.




Użyte produkty:
Till we meet again 02 P13
Pianka foamiran biała
Till we meet again 07 P13
Róże Earth tone zestaw 10mm
Ptaszki małe Anemone

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

aga-craft pisze...

Jak pięknie :) nawet bez zdjęć jest śliczną ozdobą :)

piaseiza pisze...

Piękna:)

Wanda pisze...

zachwycajaca rameczka :)

Ева pisze...

Bardzo piękne! Szczególnie podobało mi się połączenie kwiatów wolumetrycznych z płaskimi rzeźbami z liści)

Wiosenne Wycinanki pisze...

Mistrzostwo! Papierowe cudo, do którego już nawet nie potrzeba zdjęć :) przepiękna!

wiola_c pisze...

Rameczka jest przecudna, a kompozycja kwiatowa, jak zawsze u Ciebie prześlicznie ułożona. Ramka na pewno będzie pięknie ozdabiać zdjęcia, które się w niej znajdą. :)

mosia pisze...

Prześliczna jest!